Košarica (0) 0,00 €

Vaša košarica je prazna

Pogoji poslovanja

PROMOCIJSKI TEKSTIL
TISK
VEZENJE

    » Splošni pogoji poslovanja

     

    1. SPLOŠNI POGOJI PRODAJE

    Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.
     

    2. SKLENITEV POGODBE

    Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.
     

    3. SHRANITEV POGODBE

    Vse sklenjene pogodbe se hranijo na VINI d.o.o., Stari trg 37, 8230 Mokronog. V primeru, da naročnik želi kopijo sklenjene pogodbe, jo lahko dobi na omenjeni lokaciji.
     

    4. DOBAVNI ROK

    Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. Če blago dostavimo ali obvestimo stranko, da je blago pripravljeno v tem času, se smatra kot da smo obvezo izpolnili. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih moramo dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po naši krivdi ali v primerih, ko nam niso blaga dobavili dobavitelji in to lahko dokažemo, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru da je dobavni rok daljši od dveh mesecev, kupec lahko stornira naročilo. Stranka je upravičena do odškodnine le če je napaka na naši strani. Z naše strani smo dolžni stranko takoj obvestiti o podaljšanih dobavnih rokih. Če blaga ne moremo dobaviti, smo stranki dolžni takoj vrniti denar. Dobava traja le do konca razprodaje zalog. Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo naročila, če kupec ni poravnal vseh svojih obveznosti.
     

    5. CENE IN PLAČILA

    Vse cene vsebujejo DDV prikazane pa so cene tudi brez DDV-ja. V primeru, da je naročilo dobavljivo več kot 2 meseca po pisnem naročilu, veljajo trenutne cene, razen če ni bilo drugače pisno dogovorjeno. Če se cene spremenijo med naročilom in dobavo, smo upravičeni do spremembe cen. Plačila so možna po predračunu ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna strošek nakazila po UPN po njihovem aktualnem ceniku, ki se nahaja na http://posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki (cenik ostalih storitev, postavka Vplačilo obrazca UPN).
    Enako velja za GOLDEXPRES kateri strošek poštnine in odkupa vam obračuna podjetje VINI d.o.o.


    6. VELJAVNOST PONUDBE NA NAŠI SPLETNI STRANI

    Ponudba velja do objave nove cene artikla oziroma do razprodaje zalog.


    7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE SKLADNI S 43. ČLENOM ZVPot

    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V primeru navedenega odstopa od pogodbe bomo potrošniku vrnili vsa opravljena plačila takoj, ko bo to mogoče, najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Ravno tako se vrnitev blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (preberite več).

     

    8. NEIZPOLNJEVANJE OBVEZNOST IN PREKLIC POGODBE

    Če kupec ne izpolnjuje svojih obveznosti in je v zamudi s plačilom, smo upravičeni da naslednje dobave izvedemo le na podlagi predplačila. Vsak poslan opomin zaračunavamo po 4 € z DDV.

     

    9. STATUS LASTNIŠKIH PRAVIC

    Dobavljeno blago ostaja naša last vse dokler računi niso plačani.

     

    10. POŠKODBA PRI TRANSPORTU

    Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko da ni poškodovana. Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik. V obeh primerih obvestite tudi nas o poškodovanem blagu. Če ste napisali zapisnik, vam bomo takoj poslali novo blago.

     

    11. STROŠKI NEPRAVILNIH DOSTAV

    V primeru napačne dostave nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Kurirskih stroškov ekspresnih dostav ne sprejemamo.

     

    12. VARIACIJE V KVALITETI

    Majhne napake, ki se običajno pojavljajo v prodaji, kot so variacije v kvaliteti, barvi, obliki, teži, designu in so tehnično neizogibne, niso razlog za reklamacijo.

     

    13. PRISTOJNO SODIŠČE

    Za vse spore je pristojno sodišce v Novem mestu.


    14. ZAKON O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV

    V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.

     

    15. INDENTIFIKACIJA DOBAVITELJA

    Vini d.o.o.
    Stari trg 37
    8230 Mokronog
    Slovenija
    D.Š. SI85893331

     

    16. INDENTIFIKACIJA DOBAVITELJA

    VINI d.o.o. se distancira od vsebine in dizajna vseh strani, ki so lahko povezane na našo stran in izjavlja, da na njih nima nobenega vpliva.

     

    17. RAZNO

    Ti pogoji in naše poslovanje veljajo pod zakoni republike Slovenije.